9 תשובות
כן
אנונימי
לא*
אנונימי
אין לי בכלל אינסטגרם
לא, זה הדבר האחרון שיהיה אכפת לי ממנו
למי אכפת מעוקבים באינסטגרם
אלא אם יש הרבה מדי ואז זה מוריד
אלא אם יש הרבה מדי ואז זה מוריד
מה אגיד.. אסון גדול
אם כבר משהו אז מעלה
מי בדיוק יתלהב מזה ש300 איש עוקבים אחרי חברה שלו(לפי סטטיסטיקה רובם הגדול כנראה גברים)
מי בדיוק יתלהב מזה ש300 איש עוקבים אחרי חברה שלו(לפי סטטיסטיקה רובם הגדול כנראה גברים)
אנונימי
שימי ז*ן לי יש איזה 20
באותו הנושא: