5 תשובות
כדי שישמעו כולם ויתחזקו. אני מתכוון בבית הכנסת ולאו דווקא בחוץ
הבית כנסת ממש קרוב אליכם?
אנונימי
לא נראלי שזה בית כנסת יהודי, בתי כנסת יהודיים באמת לא ישתמשו ברמקולים חוץ מאוחר ערב מיוחד שמותר ויביאו פייטן וכל זה, זה כנראה בית כנסת רפורמי
^תגיד אתה יודע שאנחנו בתקופה של אלול ויש סליחות?
נשמע שאתה מדבר שטויות במילים פשוטות פה
אנונימי
לא מתחשב
אלול וסליחות זה יפה מאוד אבל אני לא מכיר הרבה בתי כנסת שלוקחים רמקולים על כל חזן, אם היה רמקולים סימן שהביאו פייטן כנראה ואם הם על כל חזן שעולה מביאים רמקול בשעה חמש וחצי והבית כנסת קרוב לבתים זה קצת לא מתחשב, ואני דתי, כן מצווה מאוד גדולה והכל, אבל לא נראלי שאמורים להעיר אנשים עם זה, ואני עשיתי סליחות אז אני יודע על מה מדובר