10 תשובות
שואל השאלה:
למה כמה שיותר מוקדם? יש לי הפרעות אכילה אבל אני לגמרי בסדר, לא התעלפתי בכלל פשוט לפעמים יש לי כאבי ראש וסחררות אבל ממש לא משהו רציני
למה כמה שיותר מוקדם? יש לי הפרעות אכילה אבל אני לגמרי בסדר, לא התעלפתי בכלל פשוט לפעמים יש לי כאבי ראש וסחררות אבל ממש לא משהו רציני
אנונימית
זה עדיין מסוכן מאוד
בבקשה תדברי עם ההורים שלך ותשתפי אותם
לפני שזה ניהיה מסוכן אולי את לא אוהבת את הגוף שלך אבל להכנס לאינפוזיה לא יגרום לך לאהוב אותו אץ צריכה לעבוד על הדימוי עצמי שלך עכשיו אני מתחננת תשתפן את ההורים שלך יש מקומות שאץ לא רוצה להגיע אליהם
כמה שיותר מוקדם כדי שתוכלי לטפל בזה ולא להגיע למצב יותר חמור שבאמת אי אפשר לצאת ממנו
"יש לי הפרעות אכילה אבל אני לגמרי בסדר" .
משפט לא תקין בעליל שרק מדגיש שאת צריכה לקבל עזרה.
משפט לא תקין בעליל שרק מדגיש שאת צריכה לקבל עזרה.
לא חייב להיות רע פיזית כדי להגיע לאישפוז
אבל תדברי עם ההורים שלך, גם טיפול שהוא לא אישפוז יכול לעזור אבל את לא יכולה לעבור את זה לבד
אני פה אם את צריכה משהו:)
אבל תדברי עם ההורים שלך, גם טיפול שהוא לא אישפוז יכול לעזור אבל את לא יכולה לעבור את זה לבד
אני פה אם את צריכה משהו:)
את לא צריכה לחכות שהמצב יחמיר את צריכה לטפל בזה לפני שאת תגיעי למצב שאת צריכה לאשפז את עצמך. אני בחיים לא הייתי במקום הזה אז אני באמת לא יודעת.
כמה שיותר מוקדם
כשזה יגיע את לא תפספסי את זה
ובבקשה תבקשי עזרה לפני שאת מגיעה לשם
ובבקשה תבקשי עזרה לפני שאת מגיעה לשם
באותו הנושא: