13 תשובות
קצת ילדותי אבל בסדר
מרתיח מעצבים אבל לא הייתי בוכה
הגיוני לגמרי
כן זה מוצדק וזה באמת עצוב
אני תמיד מלכלך את הסוודר הלבן שלי :(
תשים על הכתם סבון כלים זה אמור להוריד את השומניות והכל בסדר ברו זה קורה
שואל השאלה:
גם אני הייתי אומר "כולה חולצה" אם הייתי עכשיו עם חומר ניקיון וכביסה לידי אבל אני לא וזה עיצבן אותי כל כך שפשוט התחלתי לבכות.
ויש לי גם ocd אז תבינו לבד שאני פשוט לא יכול להתעלם מזה.
אנונימי
זה נורמלי שזה קורה
אתה בן אדם
אם אתה חושב שזה משהו שקורה רק לך אז או שכולם מסביב מצליחים להסתיר ממש טוב כדי להצטייר מושלמים או שכולם מסביב מצליחים להסתיר ממש טוב כדי להצטייר מושלמים
בהנחה שזה קורה לך יותר מלאחרים
זה גם בסדר
כל עוד אתה משתדל, מה שלא מצליח כמו שאתה מצפה צריך ללמוד לקבל
וכן אני יודעת שזה מעצבן נורא ופשוט דופק טכנית ומורלית את המצב אבל דברים משתנים וגם הגישה משתנה, תזרום עם החיובי שאפשר למצוא בכל דבר
נ.ב. זה ממש נורמלי לבכות אם הרגשת מורך בזה, אין פה נכון ולא נכון, התשובה היחידה כאן היא שאתה אנושי
שואל השאלה:
avmifi אחי מה קשורררר בן כמה אני איזה הגיון מטומטם -__-
אנונימי
שואל השאלה:
קל להגיד שזה ילדותי שזה לא ברגע האמת אצלכם גיבורים קטנים..
אנונימי
שואל השאלה:
כי אם הייתה בחוץ עם חולצה לבנה של 350 שקל לא הייתה משתגע כן? בטח איזה גיבור שכמוך
אנונימי
אני קוראת פה את התגובות וזה הזוי מבחינתי
לא לבכות בכוח כשמרגישים רע זה ילדותי
בכי זו לא חולשה.
נמאס לי מהמסרים החברתיים התמידיים האלה שרק גורמים לאנשים להרגיש רע עם עצמם לגבי דברים שהם בסיסיים ואנושיים
אם לא היו שופטים אחרים בניסיון לעצב את כולם לאותו הדבר היה פחות סבל בעולם
מותר לבכות אם מרגישים צורך
מותר לא לבכות אם זה מתאים
תודה וביי
שואל השאלה:
avmifi וואי נמאס לי מאנשים כמוך באמת קל לכתוב ולהגיד "זה לא יקרה לי" "אני לא יהיה ככה" אבל שזה יקרה לך בפועל ברגע האמת אתה תרצה להיעלם
אנונימי
שואל השאלה:
^ כן כי אתה בטח איזה ערס "מגניב" שמדמיין שיש עליו סרט (לא) מעניין באורך של שעה וחצי שמספר עד כמה חרא לו בחיים בגלל שאמא שלו מרביצה לו כל יום שהוא מגיע הביתה או שאתה בכלל פאקבוי שהורס לעצמו את הריאות מהסיגריות שאתה דוחף לעצמך לפה כי "מה יש לי לעשות בחיים חוץ מלעשן ולגמור על סיגריה" או שאתה בכלל מלך הסטוצים שכל שני וחמישי מקיף את עצמו באיזה 20 צ'אחלות שרוצות שתז*ין אותן עמוק בחתלתול בעזרת שמשון בגודל במבה שלך כי אתה כזה מומחה לחיים שאתה הבנת בעזרת מוח האנשטיין שיש לך שרק פיקמי girl צעצוע יכולות לבכות על דברים או לבכות באופן כללי כי הם משחקות בברביות
ואני כזה pussy שמוצי קטנטני לעומת היכולות המדהימות שיש לך m.r אנונימי הגיבור בדיוק כמו אותם הגיבורים באגדות דיסני ואני שוב pussy שלא לומר אידיוט גמור
עכשיו תעשה לי טובה תתעורר מהר מהחלום ותתחיל להבין שאם תמשיך בקצב הזה או בכלל בקו המחשבה הקדמוני הזה שלך אתה פשוט תהיה רק חתיכה מזערית מהיקום הזה שלא באמת עשתה משהו חוץ מלהוסיף עוד ג'יפה
אנונימי