8 תשובות
כן
בערך
כע
כן גם בלי
אנונימי
כן אבל לא תמיד. שפה זה דבר שמשתפר עם הזמן וככל שתתרגלי יותר ותלמדי ככה תביני יותר. אני הצלחתי לדבר שוטף רק מהשנה שעברה :) בהצלחה
אני לא רואה סדרות באנגלית אבל אני כן רואה סתם סרטונים ביוטיוב ואני מבינה לרוב
מקסימום מתרגמת באמצע או מבינה לפי ההקשר
מקסימום מתרגמת באמצע או מבינה לפי ההקשר