3 תשובות
חובה להביא את התעודה ולא צילום.
שואל השאלה:
באסה, היא נאבדה לי:(
ואין לי דרכון
תודהה שעניתם!
באסה, היא נאבדה לי:(
ואין לי דרכון
תודהה שעניתם!
צריך להגיע עם התעודה עצמה אבל לדעתי אם אין אפשר גם דרכון, צריך לשאול
באותו הנושא: