9 תשובות
אני התחלתי ב8:15
שואל השאלה:
כל מי שענה, התחלתם בשעה שרשמתם בכל הימים? או שלפעמים 8:00 ולפעמים 8:30 נגיד
כל מי שענה, התחלתם בשעה שרשמתם בכל הימים? או שלפעמים 8:00 ולפעמים 8:30 נגיד
אנונימית
אני התחלתי בכל הימים ב 8:30
שואל השאלה:
^^אימאלה איך שורדים
^^אימאלה איך שורדים
אנונימית
אני עכשיו עולה לז' וקיבלתי אימייל לגבי זה רוב הסיכויים שגם את קיבלת
אני התחלתי בשמונה וחצי אבל זה תלוי בבית ספר
אצלנו בבית ספר בכל כיתה (ז'-י"ב) מתחילים ב8:30 (כל יום אותה שעה)
(אבל מסיימים בשעות שונות זה תלוי במערכת, ביום ובשכבה)
(אבל מסיימים בשעות שונות זה תלוי במערכת, ביום ובשכבה)
שואל השאלה:
עוד לא קיבלנו אבל אולי אחריי שיגידו עם מי אנחנו בכיתה ואת המורים, תודה
עוד לא קיבלנו אבל אולי אחריי שיגידו עם מי אנחנו בכיתה ואת המורים, תודה
אנונימית
שואל השאלה:
מאיזה איזור את?
מאיזה איזור את?
אנונימית
באותו הנושא: