10 תשובות
לא
אני מרגישה יותר חסרת חיים
אותו דבר
לא מרגיש שינוי
כן ברור
אהה.. פחות.
אבל לפעמים כן.
אבל לפעמים כן.
אני פה 11 שנה אז אפשר להגיד שהתבגרתי פה.
ראיתי פה המון סוגים של אנשים ויש מצב שהפכתי לאדם קצת יותר טוב אם ידעתי לעזור :)
ראיתי פה המון סוגים של אנשים ויש מצב שהפכתי לאדם קצת יותר טוב אם ידעתי לעזור :)
אממ לא אבל זה לא קשור לסטיפס
לא מרגיש שיש קשר
אני מרגישה ממש מוזרה ושאני זקוקה לאנשים ולתשומת לב שלהם יותר מתמיד וזה מגעיל אותי אני שוקלת למחוק
באותו הנושא: