8 תשובות
זה שהוא בא לשאול מה אני רוצה לא אומר שהוא מתחיל איתי.. והייתי מגיבה רגיל
התגובה שלי לא תהיה שונה אבל המבטים שלי כן ואולי אני יחייך כזה יותר
ברור! חחח d:
לא..
לא התגובה שלי תהיה אותו דבר.
התגובה שלי לא תשתנה כול כך.. אוליי בקטנה...:)
שלי תהיה אותו דבר..