23 תשובות
למה לא תשלח לה מה קורה תתחיל שיחה לא רואה בזה משהו שגוי
חכה עוד שבוע ותשלח לה ווצאפ
לא קריפי לך תשאל מה תפסיד
שואל השאלה:
תודה אבל לפחות כרגע אני לא אשלח לה, הבנתי גם שהיא דלוקה על מישהו אחר מהעבודה ואני מעדיף שנדבר יותר ונתחבר במשמרות ונראה
תודה אבל לפחות כרגע אני לא אשלח לה, הבנתי גם שהיא דלוקה על מישהו אחר מהעבודה ואני מעדיף שנדבר יותר ונתחבר במשמרות ונראה
אנונימי
אנונימית, גם אני לא מבין איך האלגוריתם עובד.
פשוט פתחתי את השאלה ומסתבר ש"אני נעצתי" אותה, אך מעולם לא נכנסתי אליה או הגבתי בה.
לשואל השאלה:
למה נדלקת עליה, מה עשה לך את זה בה, מה אתה יודע עליה עד כה?
יש כל כך הרבה שאלות שצריך לדעת לפני שניתן לך עצה.
זה שהיא דלוקה על מישהו מהעבודה בהחלט הורס לך, אבל גם השאלה היא מאיפה אתה יודע שהיא דלוקה על מישהו אם אתה מכיר אותה רק שבוע וחצי.
פשוט פתחתי את השאלה ומסתבר ש"אני נעצתי" אותה, אך מעולם לא נכנסתי אליה או הגבתי בה.
לשואל השאלה:
למה נדלקת עליה, מה עשה לך את זה בה, מה אתה יודע עליה עד כה?
יש כל כך הרבה שאלות שצריך לדעת לפני שניתן לך עצה.
זה שהיא דלוקה על מישהו מהעבודה בהחלט הורס לך, אבל גם השאלה היא מאיפה אתה יודע שהיא דלוקה על מישהו אם אתה מכיר אותה רק שבוע וחצי.
כל עוד אין לך כוונות קריפיות לגביה למה שלא תדבר איתה?
שואל השאלה:
מה הבעיה שזה בחמות^?
מה הבעיה שזה בחמות^?
אנונימי
שואל השאלה:
למה נדלקתי עליה? היופי שלה, החכמה שלה, האופי שלה לפחות עד עכשיו, והיו לנו שיחות בעבודה
מאיפה אני יודע, שמעתי אותה במקרה אומרת את זה לחברה... אווץ
למה נדלקתי עליה? היופי שלה, החכמה שלה, האופי שלה לפחות עד עכשיו, והיו לנו שיחות בעבודה
מאיפה אני יודע, שמעתי אותה במקרה אומרת את זה לחברה... אווץ
אנונימי
בן כמה אתה ובת כמה היא
אין בעיה שזה בחמות, פשוט חלקנו תוהים איך שאלות נכנסות לחמות כל כך מהר.. ואני שואל עצמי מדוע חלק מהשאלות נעוצות אצלי מבלי שנעצתי.
הרי נעצים משפיעים על החמות...
בכל אופן לענייננו, אתה אומר שהיא נראית טוב - סבבה.
לגבי החכמה שלה, אני לא יודע איך להגיב לזה... אתה מכיר אותה שבוע וחצי. יש אנשים שאתה תכיר שנים מבלי לדעת עד כמה הם חכמים ואם בכלל, אז אתן לך טיפ לא להגיד כאלה דברים. זה סתם נשמע כמו התלהבות מיותרת... ואם אי פעם תחמיא למישהי שתתקיל אותך ותשאל אותך "מה בדיוק חכם בי?" ולא תדע לענות... אתה תצא צ'יפס.
בכל אופן, נגיד שהאופי והיופי שלה הם מה שמשכו אותך...
קח את שניהם ותמצא נקודות מסויימות שאתה יכול להחמיא עליהן.
בין אם זה החלטות שהיא לקחה במהלך העבודה, בין אם אלו נושאים שהיא מדברת עליהם... ובין אם זה סתם בגד מגניב או חוש אופנתי כלשהו שהיא בוחרת בו...
בסוף, מחמאות צריכות להיות ריאליות.
אף בחורה לא אוהבת מחמאות מזוייפות וגנריות שכל אחת יכולה לשמוע.
בכל מחלקת מכירות - אם מישהו מכם ילך לעבוד בה בעתיד - מלמדים למכור עם היגיון..
ולמה אני מקביל את זה למכירות? כי אתה אמור לשכנע מישהי שאתה חושב בצורה מסויימת, ואם אתה לא תמצא את הדרך ההגיונית להעביר את המסר, אתה סתם תצא הבחור ההוא שמחמיא לכל דבר שזז ונדלק על כל דבר שזז...
ואתה ממש ממש לא רוצה להיות בzone הזה.
אם יש בחורות שכל מחמאה חסרת היגיון או פרופורציה מטריפה אותן - תברח מהן.
בדיוק כמו שהן בורחות מגברים מתלהבים שלא יודעים על מה הם מחמיאים.
אגב, מה קורה כשבחורה שמתלהבת מכל פלוץ, מכירה בחור שמחמיא לכל נאד?
סירחון אחד שלם. סתם מערכת יחסים שמתחילה מגבוה ומתרסקת מהר מאד כשאין שום דבר שיגבה אותה.
בערך כמו צ'ק ללא כיסוי.
זה נחמד לכתוב עליו מיליון דולר, אבל אם אין אותם בחשבון, הצ'ק לא שווה...
וזו בדיוק המסקנה אליה אני מוביל אותך, וזה הטיפ שלי אליך לחיים.
תמיד תהיה הגבר הזה שלצ'קים שלו יש כיסוי.
לא להגיד משהו שאתה לא חושב, ולא לדבר מתוך התלהבות. תשאל עצמך שאלות, והן לבד יובילו אותך למסקנות.
לכן... כשאתה מדבר עם הבחורה.. או מחמיא לה.. או סתם מתחיל איתה, תהיה קונקרטי ותן לה להרגיש מיוחדת, אבל גם אל תעשה את זה בצורה מוגזמת, שהיא לא תחשוב שיש לה איזה שפוט.
הרי נעצים משפיעים על החמות...
בכל אופן לענייננו, אתה אומר שהיא נראית טוב - סבבה.
לגבי החכמה שלה, אני לא יודע איך להגיב לזה... אתה מכיר אותה שבוע וחצי. יש אנשים שאתה תכיר שנים מבלי לדעת עד כמה הם חכמים ואם בכלל, אז אתן לך טיפ לא להגיד כאלה דברים. זה סתם נשמע כמו התלהבות מיותרת... ואם אי פעם תחמיא למישהי שתתקיל אותך ותשאל אותך "מה בדיוק חכם בי?" ולא תדע לענות... אתה תצא צ'יפס.
בכל אופן, נגיד שהאופי והיופי שלה הם מה שמשכו אותך...
קח את שניהם ותמצא נקודות מסויימות שאתה יכול להחמיא עליהן.
בין אם זה החלטות שהיא לקחה במהלך העבודה, בין אם אלו נושאים שהיא מדברת עליהם... ובין אם זה סתם בגד מגניב או חוש אופנתי כלשהו שהיא בוחרת בו...
בסוף, מחמאות צריכות להיות ריאליות.
אף בחורה לא אוהבת מחמאות מזוייפות וגנריות שכל אחת יכולה לשמוע.
בכל מחלקת מכירות - אם מישהו מכם ילך לעבוד בה בעתיד - מלמדים למכור עם היגיון..
ולמה אני מקביל את זה למכירות? כי אתה אמור לשכנע מישהי שאתה חושב בצורה מסויימת, ואם אתה לא תמצא את הדרך ההגיונית להעביר את המסר, אתה סתם תצא הבחור ההוא שמחמיא לכל דבר שזז ונדלק על כל דבר שזז...
ואתה ממש ממש לא רוצה להיות בzone הזה.
אם יש בחורות שכל מחמאה חסרת היגיון או פרופורציה מטריפה אותן - תברח מהן.
בדיוק כמו שהן בורחות מגברים מתלהבים שלא יודעים על מה הם מחמיאים.
אגב, מה קורה כשבחורה שמתלהבת מכל פלוץ, מכירה בחור שמחמיא לכל נאד?
סירחון אחד שלם. סתם מערכת יחסים שמתחילה מגבוה ומתרסקת מהר מאד כשאין שום דבר שיגבה אותה.
בערך כמו צ'ק ללא כיסוי.
זה נחמד לכתוב עליו מיליון דולר, אבל אם אין אותם בחשבון, הצ'ק לא שווה...
וזו בדיוק המסקנה אליה אני מוביל אותך, וזה הטיפ שלי אליך לחיים.
תמיד תהיה הגבר הזה שלצ'קים שלו יש כיסוי.
לא להגיד משהו שאתה לא חושב, ולא לדבר מתוך התלהבות. תשאל עצמך שאלות, והן לבד יובילו אותך למסקנות.
לכן... כשאתה מדבר עם הבחורה.. או מחמיא לה.. או סתם מתחיל איתה, תהיה קונקרטי ותן לה להרגיש מיוחדת, אבל גם אל תעשה את זה בצורה מוגזמת, שהיא לא תחשוב שיש לה איזה שפוט.
תהיה ספונטני, תשמור על יחסים מקצועיים, ומדי פעם תציע לה לבלות כמו לראות סרט או לשתות קפה
בהצלחה אח שלי
בהצלחה אח שלי
שואל השאלה:
תודה לכולם!!
sysxqn
אתה ענק אהבתי לקרוא
לגבי החכמה אני יכול לגבות את זה אני תמיד גם חושב מהר בשאלות "מתקילות" ועונה משהו טוב, חוץ מזה שאני באמת חושב ככה, היו לי איתה שיחות ואם היא תשאל אני אגיד לה מה ראיתי
תודה לכולם!!
sysxqn
אתה ענק אהבתי לקרוא
לגבי החכמה אני יכול לגבות את זה אני תמיד גם חושב מהר בשאלות "מתקילות" ועונה משהו טוב, חוץ מזה שאני באמת חושב ככה, היו לי איתה שיחות ואם היא תשאל אני אגיד לה מה ראיתי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל שמע אתה אמרת דברים מאוד נכונים
אבל שמע אתה אמרת דברים מאוד נכונים
אנונימי
טיפ ממני
לא להתחיל עם מישהי מהעבודה
פעם שלא היה לי בן זוג התחילו איתי העובדים והרגשתי נוראי
הרגשתי כאילו אני בשידוכים והתביישתי וכל הזמן קינאו לי אם התחילו איתי ויצא רגעים כל כך מביכים והתביישתי ללכת לעבודה
בכנות אומרת לכם
אל תכירו בעבודה! מניסיון
לא להתחיל עם מישהי מהעבודה
פעם שלא היה לי בן זוג התחילו איתי העובדים והרגשתי נוראי
הרגשתי כאילו אני בשידוכים והתביישתי וכל הזמן קינאו לי אם התחילו איתי ויצא רגעים כל כך מביכים והתביישתי ללכת לעבודה
בכנות אומרת לכם
אל תכירו בעבודה! מניסיון
תראה, אין דרך לצאת מזה מבלי שאתה תראה קריפי אבל אם תשלח לה הודעה בוואצאפ היא תחשוב שאתה יותר קריפי. בנות יותר מעריכות גבר שלא מפחד לבוא ולהגיד את איך שהוא מרגיש. אתה פשוט צריך לגשת אליה ולדבר אליה כאיחו אתה בא לדבר עם חבר שלך
תשלח שאלה כזה גם אם אתה יודע את התשובה סתם כדי להתחיל את השיחה
אבא שלך גנן?
אנונימי
סומך עליך אחי.. בהצלחה עם בת המזל (-:
תדבר איתה בעבודה וקצת לפני שאתה הולך תתחיל סיפור מעניין ותלך ותגיד לה שאתה חייב ללכת אבל אם היא רוצה תמשיך לספר לה בהודעות והיא תגיב ותפתחו שיחה
תקשיב אחי אני באותו מצב שלך אני חייב אותה דחוף מצטרף לשאלה
אנונימי
אם אתם באותה עבודה יש לכם נושאים משותפים אז יש על מה לדבר תנסה
למרות שכן אמרו מעליי עדיף לא להכיר בעבודה אם זה לא מסתדר זה ממש באסה
אם תאזור אומץ פשוט תיגש אליה כשהיא לבד ואתה ברוגע!!! ותשאל האפשר להזמין אותך לקפה בערב?,אשמח להכיר אותך.לא מעבר למשפט הזה! אם היא תסכים מה את מעדיפה שנאסוף אותך או ניפגש ב...שם מקום לא להתחיל לחפש תגיע עם מקום מוכן מראש-אין דבר יותר מעצבן מלהתחיל לחפש יחד מקום תגיע מוכן עם מקום שקט שתוכלו לשבת לדבר . תגיע נקי מסודר אבל לא מגונדר זאת לא חתונה (עדיין)! נשימה עמוקה ובהצלחה.