13 תשובות
זה השטות הכי גדולה ששמעתי
אנונימי
אולי היא פשוט עדינה יותר איתך. לא חושב שזה עניין של חיבה והיא בטוח לא הייתה מראה דבר כזה בחיבוק אלא בהתנהגות.
אנונימי
לא חושבת שיש קשר
שואל השאלה:
מה הכוונה עדינה יותר איתי ?
אנונימית
שואל השאלה:
למה היא עדינה יותר איתי ?
אנונימית
אולי היא חושבת שאת שומרת נגיעה מבנות חחח
לא יודע עדינה כאילו לא מחבקת חזק אולי זה רק נראה ככה מהצד. אני חושב שאת מחפשת משמעות במשהו חסר משמעות
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא שומרת נגיעה מבנות
אנונימית
אוי נו באמת מה את מודדת גמה חזק היא מחבקת היא נחמדה אלייך ןזהו
^נשבע
לדעתי את חושבת על זה יותר מדי
שיש איך עפת על עצמך
ופשוט היא כנראה יותר עדינה איתך או לאדעת מה
אנונימית
לדעתי אין קשר בין הדברים בכלל , ואל תחשבי על זה יותר מידי כמו שאמרו