4 תשובות
תשמע יש לכל דבר פרופורציות בחיים. כרגע יש לי גלקסי s 10+ כבר שלש שנים ואני ממש מבסוט עליו והיום זה עולה בסביבות 1100 שקל ואייפון לדעתי לא שווה את המחיר אז במקום שתגיד שאתה רוצה אייפון אז תתפשר על דברים אחרים
שואל השאלה:
ברור אבל זה עדייף ממש מעצבן
אנונימי
עדיף שיהיה לך טלפון מאשר שלא יהיה לך בכלל
תשלם את כל המחיר, או שתעבוד או שתמצא מישהו שמוכר ביותר זול