5 תשובות
שואל השאלה:
תודה שענית לי,
אשמח לדעת למי הגשת את הערעור, ומה כתבת להם3>
תודה שענית לי,
אשמח לדעת למי הגשת את הערעור, ומה כתבת להם3>
היי התקבלתי לממריאות אבל רציתי מגשימים, אז הגשתי ערעור והוא התקבל, יש סיכויים אם תחפרי להם מספיק הם יעבירו אותך בסוף
אנונימית
[אני חניך במגשימים, מתחיל שנה ג']
אני סבור שיש סיכוי שלא ממש הייתה "חשיבה רבה" בחלק של השיבוץ שלך מבין התוכניות, ושפשוט הבחירה ב'ממריאות' הייתה ברירת המחדל בעיקר משום שזאת תוכנית המיועדת לבנות (ואולי גם על בסיס הרקע הדתי), בפרט כשהתקבלת כבר ל'מגשימים', שנחשבת יותר.
הייתי מציע שתפני לרכז.ת ממריאות שאחראי.ת עלייך, או אפילו למרכז לחינוך סייבר (באי-מייל למשל) ותסבירי את המצב שלך. תבקשי להבין למה החליטו שלא לקבל אותך ל'מגשימים' אחרי שעברת את המבחנים ואת הריאיון.
לדעתי אם תגידי שלא מתאימה לך תוכנית 'ממריאות', ושלדעתך 'מגשימים' מתאימה לך יותר, הם עשויים לשקול את זה. זה כמובן תלוי אם נשאר עוד זמן לשנות שיבוצים עד לתחילת השנה בתוכניות האלה, אבל תמיד שווה לנסות.
אני סבור שיש סיכוי שלא ממש הייתה "חשיבה רבה" בחלק של השיבוץ שלך מבין התוכניות, ושפשוט הבחירה ב'ממריאות' הייתה ברירת המחדל בעיקר משום שזאת תוכנית המיועדת לבנות (ואולי גם על בסיס הרקע הדתי), בפרט כשהתקבלת כבר ל'מגשימים', שנחשבת יותר.
הייתי מציע שתפני לרכז.ת ממריאות שאחראי.ת עלייך, או אפילו למרכז לחינוך סייבר (באי-מייל למשל) ותסבירי את המצב שלך. תבקשי להבין למה החליטו שלא לקבל אותך ל'מגשימים' אחרי שעברת את המבחנים ואת הריאיון.
לדעתי אם תגידי שלא מתאימה לך תוכנית 'ממריאות', ושלדעתך 'מגשימים' מתאימה לך יותר, הם עשויים לשקול את זה. זה כמובן תלוי אם נשאר עוד זמן לשנות שיבוצים עד לתחילת השנה בתוכניות האלה, אבל תמיד שווה לנסות.
אנונימית את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי
שלחתי לרכזת הודעה ארוכה למה אני רוצה לעבור וכזה, והיא שלחה לי קישור לערעור, תבקשי מהרכזת שלך ובכל מקרה אני יכולה לשלוח לך
אנונימית
באותו הנושא: