44 תשובות
שלא התגעגעת
אז אומרים ברור
תגיד שלא התגעגעת
שלא התגעגעת
הסתדרתי יפה בלעדייך
שואל השאלה:
אני מת ממכם אבל לא נעים לכתוב שלא התגעגעתי
אני מת ממכם אבל לא נעים לכתוב שלא התגעגעתי
אנונימי
זה כבר בעיה שלך
תכתוב איך לא?
תשאל אם היא התגעגעה
אז תכתוב לה שהיא הייתה חסרה
תכתוב לה
את קשורה לרבי??
ואז היא תענה לך "לא"
אז תכתוב לה אז למה לשגע את רבי ?!?!?
ובום היא לא תשלח יותר הודעות
את קשורה לרבי??
ואז היא תענה לך "לא"
אז תכתוב לה אז למה לשגע את רבי ?!?!?
ובום היא לא תשלח יותר הודעות
תכתוב לה שהשתדלת לא לחשוב עליה יותר מדי
עדיף שתגיד תאמת ושהיא לא תחיה בשקר
שואל השאלה:
שמעו מה עניתי
אע לא יודע
גועל
מה
עם כל מה שעברנו לא התגעגעת
כע יש סיכוי
שמעו מה עניתי
אע לא יודע
גועל
מה
עם כל מה שעברנו לא התגעגעת
כע יש סיכוי
אנונימי
תגיד לא יודע אבל עברו הרבה מים בנהר
תלוי מה אתה רוצה? אתה רוצה לחסור לדבר איתה או להפסיק אבל מהלי שהיא תיעלב
מקסים
שואל השאלה:
לא רוצה לחזור לדבר איתנ
לא רוצה לחזור לדבר איתנ
אנונימי
אז תגיד לה כאילו התגעגעתי להרגשה אבל לא בהכרח רוצה לשחזר אותה
תרשום לה לא מתאים
אנונימית
התגעגעתי לזה שלא כתבת לי
את האמת
תתחמק- תגיד טוב שאנחנו בקשר
וזהו
וזהו
ודרך אגב אם לא התגעגעת אליה למה חזרת איתה לקשר?
אולי כן ואולי לא
תנסה פשוט להתחמק מהשאלה תשאל אותה משהו
תגיד שלא הרגשת בחסרונה
איזה שאלה חסרת טאקט זו, מאיפה היא באה עם זה
איזה שאלה חסרת טאקט זו, מאיפה היא באה עם זה
שלא, תהיה כנה
אז למה חזרת איתה לקשר
תגיד את האמת
שקצת התגעגעת
כי לא התגעגעת אליה באמת אבל גם לא בא לך לפגוע בה אז באמצע
כי לא התגעגעת אליה באמת אבל גם לא בא לך לפגוע בה אז באמצע
אנונימית
תכתוב לה שניסית לא לחשוב עליה
"את התגעגעת ?"
היא רוצה לריב תברח
מה הסיבה שניתקתם קשר?
תגיד לה לא יודע זה פותר הכל
תענה לא
שואל השאלה:
^^^^^^^^^^^^^^^^לא חזרתי איתה לקשר היא פשוט התחילה לשלוח לי הודעות ואני לא מבין מה היא רוצה ממני חושבת אנחנו בסטיז
^^^^^^^^^^^^^^^^לא חזרתי איתה לקשר היא פשוט התחילה לשלוח לי הודעות ואני לא מבין מה היא רוצה ממני חושבת אנחנו בסטיז
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^היא התעצבנה עליי וחשבה שאני משקר לה על משהו וחסמה אותי וזה ואז היא התחילה לשלוח לי הודעות כאילו הכל בסדר
^^^^היא התעצבנה עליי וחשבה שאני משקר לה על משהו וחסמה אותי וזה ואז היא התחילה לשלוח לי הודעות כאילו הכל בסדר
אנונימי
מחליפים את הנושא באלגנטיות
שהתגעגעת
תגיד שלא מה קרה? תהיה כן ואל תשקר לה זה עוד יחזור אליך השקר
אם אתה לא רוצה פשוט תגיד שהתגעגעת לזה שהיא לא כותבת לך/שאתה לא מתגעגע
באותו הנושא: