8 תשובות
אם התקציב שלך נמוך אתה יכול לקנות רכב אחר שהוא יותר זול או שאתה רוצה bmw ספציפית אז אתה יכול לקנות ביד שניה או משהו ולשאול אותם את השאלות שאתה צריך על הרכב
שואל השאלה:
הבעיה שיש להם אינטרסט למכור את האוטו לא משנה מה
מצידם גם אם האוטו היה חצוי לשניים הם היו אומרים שזאת רק שריטה
אנונימי
לא למה אני קניתי ביד שניה והרכב באמת מצויין . זה תלוי על מי אתה נופל אבל אם לא בא לך יד שניה אתה יכול לשאול פשוט מוכרים
שואל השאלה:
אשאל
אבל בכל מקרה חשוב לי לשמוע גם בפורומים אחרים מה חושבים על האוטו
אנונימי
שואל השאלה:
כם התקציב שלי נמוך לאוטו (בין 15 ל20 אלף)
אנונימי
שואל השאלה:
הכי יפה לטעמי
אנונימי
למה סדרה 1?
אנונימית
עדיף לא לקנות במוו כרכב שאתה מצפה לא להוציא עליו הרבה
אתה תגיע למחיר של הרכב עצמו בטיפולים מהר מאוד
עדיף שתקנה משהו רגיל ואמין