6 תשובות
תגישי עירעור תתלונני תפני למנהל או לרכזת בגרויות
שואל השאלה:
שאלתי אותה אם אפשר לערר היא אמרה שהם בדקו את המחברת ושזה מוצדק
שאלתי אותה אם אפשר לערר היא אמרה שהם בדקו את המחברת ושזה מוצדק
אנונימית
תתלונני , תגידי לה שזה מוצדק
שזה לא מוצדק
שאת עבדת קשה וזה לא יכול להיות שסתם יפסלו לך זה לא מוצדק
אין דבר כזה, תשלחי לערעור. תעמדי על זה. תגידי לה שלא מעניין אותך שבדקו שזה מוצדק כי את יודעת שלא העתקת, תפני לרכזת בגרויות ולמנהלת. ואין דבר כזה לגשת בחורף. אם החשד ישאר אני חושב שזה מונע ממך לגשת גם למועדים השניים.
באותו הנושא: