4 תשובות
אני חושבת שזה די מטומטם להגיע למסקנה הזו מקבוצה כל כך קטנה
ולמה לא להגיד שלגברים נגיד יש יותר יכולת רגשית ופסיכולוגית ומבינים יותר טוב מתי רע להם ומוכנים להתפשר בשביל שיהיה להם יותר טוב נפשית?
קודם אורי עדיין לא עזב
וזה לא קשור פשוט העונה רוב הבנות הודחו יותר מהר מהבנים והיו גם יותר בנים מבנות
לא
זה לא קשור
וזה קצת מאוד אנשים, אי אפשר עכשיו לשפוט את כולם על סמך דבר כזה
אורי נגר לא עזב