14 תשובות
בטח שאתמוך, זה לא דבר רע להתקרב לדת שלך
כן מה אכפת לי כל עוד זה לא מזיק לי או לאחרים (להפוך להומופוב שמחצין את ההומופוביה שלו או להפוך לשוביניסט או משהו)
שואל השאלה:
מה
מה
מה מה
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הקשר
את פשוט מאמינה לכל מה שאת רואה באינטנט
לא הבנתי מה הקשר
את פשוט מאמינה לכל מה שאת רואה באינטנט
כן כל עוד הוא מכבד את כולם ולא כופה כלום לא רואה סיבה שלא זה ישמח אותי דווקא
לא פשוט לפעמים שיש משהו נגד דת של מישהו זה בסדר לא לתמוך באנשים מסוימים אם זה נגד הדת שלך אבל זה לא בסדר להחצין את זה ולפגוע בציבור
כן. בדיוק כמו שאני אתמוך בו בכל דבר אחר
כמובן.
בטחח
כן
סליחה בטעות כתבתי לא, אני אתמוך בו:) אמרתי לא למה שכתבת אליי, סליחה לכל מי שקרא את זה לא נכון3>
אני אהיה גאה בו דווקא
אנונימית
כן
באותו הנושא: