7 תשובות
שואל השאלה:
^נוהג אומרים שזה טוב לתאוריה בבית ספר
אנונימית
נוהג לימוד תאוריה
לא זה טוב להכל
נראה לי שתאוריה בבית ספר ותאוריה לא בבית ספר זה אותה תאוריה פשוט מהבית ספר את יכולה לטעות יותר
נוהג לימוד תיאוריה
לילך תאוריה וואו