3 תשובות
לבקש לדבר שנייה בצד
ולהגיד מה בליבך
שואל השאלה:
גיליתי את זה רק היום, איך אני פראייר, אני רוצה לדבר איתו על זה
תדבר עם המנהל
ובגלל שאתה עובד שם 8 חודשים, אז מן הראוי שבכללי תבקש העלאה במידה ואתה באמת עובד טוב