3 תשובות
לבקש לדבר שנייה בצד
ולהגיד מה בליבך
ולהגיד מה בליבך
שואל השאלה:
גיליתי את זה רק היום, איך אני פראייר, אני רוצה לדבר איתו על זה
גיליתי את זה רק היום, איך אני פראייר, אני רוצה לדבר איתו על זה
תדבר עם המנהל
ובגלל שאתה עובד שם 8 חודשים, אז מן הראוי שבכללי תבקש העלאה במידה ואתה באמת עובד טוב
ובגלל שאתה עובד שם 8 חודשים, אז מן הראוי שבכללי תבקש העלאה במידה ואתה באמת עובד טוב
באותו הנושא: