37 תשובות
שואל השאלה:
^ תינוק לא נולד דתי, ההורים שלו עושים לו שטיפת מוח
איך יכול להיות שארגוני זכויות אדם לא בודקים מה הולך שם איזה מכשירים וסיפורי מעשיות ואגדות משתמשים בהם כדי לקחת ילד תמים בגיל 3-4 ולהפוך אותו לדתי?
נו זה כמו שילדים חילונים לומדים שאין אלוהים זה אותו הדבר זה כמו שאם אבא יצביע לביבי אז הדעה הפוליטית של הילד תהיה ביבי ואם האבא והאחים אוהדים מכבי חיפה אז גם הילד זה לא באמת אחרי שהם עשו מחקר והקשיבו לחדשות ויצרו לעצמם דעה פוליטית או קבוצה מועדפת זה פשוט ככה ויש את זה בכל בית לא רק של הדתיים
להורים שהביאו את הילד יש זכות מלאה לחנך אותו על פי הערכים שלהם.
הם הביאו אותו לעולם כדי לתת המשכיות למשפחה שלהם ולכן מורשים לתת לילד חינוך על פי האמונות שלהם
שאלה מדהימה...
גם כאן זו הסללה.
למעשה, כל דבר הוא הסללה כשמדובר בחינוך.

קח דוגמה:
אילו יכולת לקבוע שהילד שלך יהיה הומו או סטרייט, מה היית בוחר?
(ואל תענה "מה שירצה להיות")

אותו דבר... אילו יכולת לקבוע שהילד יצא דתי או חילוני, מה זה היה?

התשובות שלך יובילו אותך להסללה שאתה תיצור מבלי לשים לב. וכל הסללה תגדיל את הסיכויים שזה מה שהילד יהיה בין אם אתה מעוניין או לא.
ליברל, כולם עוברים שטיפת מח. לא על כל דבר צריך לערב גורמים חיצוניים.
בדיוק כמו שאתה כרגע מונע משטיפת מח לשנוא דתיים (כי כך זה נראה עד כה) אותם מחנכים להיות דתיים. זכותם... הם גידלו את הילדים. בסוף אנשים גדלים, וזוכים לשפוט ולבחור לבד.
שואל השאלה:
הילד צריך לבחור בגיל מבוגר יותר מה הוא דתי חילוני ביבי לא ביבי, לא ההורים צריכים לעשות שטיפת מוח בגיל 5
אגב חילונים לא מחנכים ילד שאין אלוהים, הם פשוט לא מחנכים את הילד שיש אלוהים
דת זה עניין רוחני של נשמה שנולדנו איתה מגיל 0. להחליט להיות הומו זה עניין של משיכה ושל הורמונים שזה מתפתח בגיל ההתבגרות
שואל השאלה:
^אז בעצם הוא עובר שטיפת מוח עד שהוא נהיה מבוגר יותר?
אף ילד נולד דתי זה הכל ההורים ומה שהוא רואה ושומע בבית אין לו כלכך החלטה עד שהוא מבוגר יותר
איך יכול להיות שההורים שלך שטפו לך את המח בשטויות שיש לך שם? איך אף אחד מהרווחה לא עצר אותם?
אגב,

האם אתה ומשפחתך הייתם נולדים אילולא אנשים דתיים שמרו על המסורת?

התשובה של ההיסטוריה היא: לא.

זו הסיבה היחידה למה היהודים שרדו עד היום בזמן שכל האימפריות קמו ונפלו.
ידוע שמה שהחזיק את עם ישראל זה הצביון הדתי.... ואין את זה בשום דת.
כי ההורים צריכים לחנך את ילדיהם, כדי שיהיה להם את החיים הטובים ביותר.

לפי שיטתך ההורים לא צריכים לחנך כלל, וזה כולל: לא לגנוב, לא לרצוח, לא לעשות חרם על ילד, לא לבייש מישהו, לנהוג בכבוד.

ואם תומר שערכים האלה כן צריך לחנך כי הם חשובים, אבל שומרי תורה ומצוות יודעים שגם כל שאר הערכים חשובים.


ובקשר לאמונה באלוקים: אלוקים קיים וזאת עובדה.


תפקיד ההורים זה לא רק לגדל את ילדיהם, אלא גם לחנך אותם לערכים.
שואל השאלה:
^ההורים יכולים לחנך אבל לא לעשות שטיפת מוח להאמין בחייזר קסום שמחא כפיים ואז נהיה אור והוא גרם לנחש מדבר לשכנע אישה לאכול תפוח מורעל מעץ מכושף
^אני רואה שאי אפשר לנהל דיון רציני איתך
אנונימי
ליברל, אתה צריך להתבגר.

דת היא הרבה יותר מאמונה במשהו שלא ניתן לראות ולהוכיח.

להזכירך, גם חמצן לא היו יכולים להוכיח, ובסוף מסתבר שהוא קיים.
גם כבידה ועוד שלל דברים.
מה שאתה אומר הוא לא רלוונטי בשום צורה.

דת היא סט של ערכים, ולכן אנחנו גם רואים את סט הערכים שמתלווה לאנשים ערבים מוסלמיים... לעומת סט הערכים המתלווה לערבים נוצריים.

בסוף, כשאדם צריך לפחד ממשהו שגדול ממנו, יש סבירות גדולה יותר שפחות יעבור על החוק וישמור על הסדר.

זו הסטטיסטיקה, ואיתה לא תוכל להתווכח.

הפושעים הכי גדולים בהיסטוריה היו אנשים חסרי דת שלא בחלו בשום אמצעי.

אז זה שאתה נגד הדת, בעיה שלך.
אנחנו חילוניים או מסורתיים ומבחינתנו האבות שלנו לא הגיעו לפה במקרה על רפסודה מהים התיכון.
לכן חשוב לחלק מאיתנו לחנך לאמונה קיצונית באל. זה שלהם וזכותם, גם אם אנחנו לא בקטע שלהם.

זה מה שנקרא דמוקרטיה....
שואל השאלה:
^ דעותיי בלבד, לא של ההורים
משיכה מינית מתפתחת בגיל 13, בעוד שכל מתפתח בגיל שנה ומטה.
^^^^^
ליצנות אחת דוחה מאה תוכחות!

ברגע שתחליט לנהל דיון רציני, תגיד לי ואני יענה לך
להיות הומו זו משיכה מינית, ומשיכה מינית מרגישים רק בגיל מאוחר יותר
ילד דתי נולד וגדל לתוך בית דתי עם ערכים דתיים
שהוא יגיע לגיל מסויים הוא יחליט אם הוא רוצה להמשיך בדרך הזאת או לא.
טעות. כל החברים שלי הורים.. וכל החברים של אשתי הורים...

אלו של אשתי הם שמאלנים רדיקליים מהמרכז והקיבוצים, והם מחנכים שאין אלוהים.

החברים שלי הם כמוני, חילוניים שכן מאמינים.
ואנחנו לא מחנכים לא לזה ולא לזה.

ויש עוד הרבה כאלה....

אז מה שאתה אומר בעצמך הוא נכון לגביך או לגבי אנשים שאתה מכיר.

כל אחד ונקודת המבט שלו אחי.

כך או כך, שכל הורה יעשה מה שנוח לו... אמונה באל לא קובעת מה האדם יהיה.
משום מה אנשים חושבים שאמונה באל זה פרימיטיביות וחושך. רוב המאמינים במדינה הם אנשים רגילים כמוך וכמוני. חרדים לקחו את זה לקיצון, וזכותם.
כל שאלה שלך זה על דתיים וחרדים
אנונימי
וואי זאת שאלה טובה.
אני חושבת שזה פחות משמעותי מאשר לקחת הורמונים (טרנס)
אני אסביר לך את ההבדל

ילד בגיל 5 לא מחליט אם להיות דתי, הוא ככה כי ככה חינכו אותו.

הומו הוא נולד ככה, ללא השפעה של הסביבה.

יום טוב
אמונה זה אמונה, ילד קטן יכול גם להאמין שיש גיבורי על בגיל קטן וזה בסדר

מיניות זה משהו שמתפתח בגיל מאוחר יותר וזה ממשיך להתפתח במשך כל גיל ההתבגרות. לקבוע לעצמך הגדרה בגיל שאתה עוד אפילו לא נמשך לאחד המינים זה בלשון המעטה קצת מוזר, אפילו אם אתה כן מרגיש משהו שונה
אנונימי
^ הומופוביה צ'אק
למה לנסות ליצור מלחמות בכוח? עד כמה אפשר לשנוא?
ומה הבעיה שהילד יאמין באלוהים? זה מה שמחנכים אותו אליו ואין בזה שום בעיה, אם הוא רוצה לצאת מהדת בגיל מאוחר יותר זה כבר בחירה שלו.
די להיות אובססיבי, מה כואב לך.
^^^הדבר היחיד שלא תקין פה זה הדעה הזאת...
הומופוביה זה דבר כלכך מטומטם ומגעיל
^וואו מהמם שאת עושה לי מינוס ואז אומרת שאת לא שונאת דתיים
אנונימית
הוא לא
א. האחד נורמלי, השני לא נורמלי ולא תקין.
ילד שמחליט בגיל כזה להאמין בה', ולדבוק בו - אשריו ואשרי חלקו.
ב. ילד שנמשך ליצר הרע שלו ואז עושה את כל המעשי סדום ועמורה האלו, זה לא נורמלי, ולא תקין.
אנונימית
^^אי הסכמה עם התגובה? מה יש לך לא להסכים עם התגובה שלי? ילד בן 5 יכול להאמין במה שבא לו.
את נטו מלאה בדעות קדומות עליי.
אנונימית
^^אתה חושב שלא יצא לי לראות עוד תגובות שלך? אני תמיד רואה אותך יוצא כאן על דתיים באתר גם כשהם לא עושים כלום, אתם פשוט רוצים שהם ישתקו ויהיו כמו דג ורק אז תאהבו אותם, אבל מה שאתם לא מבינים זה שגם להם יש דעות ואין בזה בעיה כל עוד לא עושים זה מתוך שנאה. אתם נטו שונאים ומכלילים. מגוחך.
אנונימית
^^מי אמר שזאת הבעיה שלי עם מה שאמרת?
"ב. ילד שנמשך ליצר הרע שלו ואז עושה את כל המעשי סדום ועמורה האלו, זה לא נורמלי, ולא תקין." זה מן הסתם מה שיש לי בעיה איתו. ואז את עוד אומרת שאני מלאה דעות קדומות, את מתנהגת בצורה דוחה.

^את לא יכולה להגיד את זה כשאת עושה בדיוק אותו דבר ואפילו יותר לגביי הלהט"ב.
אני מנסה להבין אם את טרול או ברצינות מתנהגת ככה
^לא כי זה שהחלטת שילד בן 5 לא יכול להחליט שהוא דתי זה בסדר נכון? צבועה
אנונימית
^אין קשר בין שנאת דתיים למינוס.
מינוס=אי הסכמה עם התגובה.
את סתם מחפשת סיבות סתמיות לכעוס עליי...
ואגב, גם אם לא היית דתייה (שטכנית לא ציינת פה מעולם שאת דתייה, עוד הוכחה שאין קשר), מן הסתם שהייתי מגיבה אותו דבר ונותנת לך מינוס.

זה שאת בוחרת להשתמש בדת בשביל השנאה שלך, לא אומר שזה באשמת הדת, זה נטו אשמתך.
^אבל אני לא אמרתי דבר כזה מה את רוצה
זה אנונימית אחרת אמרה לא אני
למה את מוציאה לי דברים מהפה.
אנונימית
^אה רגע
באמת?
סליחה, שניכן אנונימיות וזה ממש היה נראה כאילו את אותה אחת, אם זאת לא באמת את אז אני ממש מצטערת, זאת לא הייתה הכוונה שלי. ההיא פשוט כתבה תגובה מאוד מגעילה