3 תשובות
תבקשי ממישהו שהולך והוא יודע לצלם שיצלם לך את זה!
אם תלכי עם אחד מהאחרים שלך, אם יש לך אחרים בוגרים, אז ירשו לך
או שתלכי עם חברה שבוגר שמוכנה לתת עליו אחריות, ושהורייך בוטחים בה
או איזה מישהו מהמשפחה כמו דודה או סבתא d:
או שתלכי עם חברה שבוגר שמוכנה לתת עליו אחריות, ושהורייך בוטחים בה
או איזה מישהו מהמשפחה כמו דודה או סבתא d:
אומרים שלא הולך להיות מעניין, גם אין מקומות ישיבה אז אפשר לראות שמה רק במסכים וזה.. עדיף לך לבזבז כסף על משהו אחר:)