8 תשובות
בגלל שהאתר נחשב רציני
כי זה אתר מאוד רציני שאסור שיהיה בו שמחת חיים
תשאלי את זה בצור קשר, תקבלי תשובה .
כי יש נאמנים כחולים מניאקים
לפעמים פשוט כיף לעשות פה טרולים אבל נאמנים פשוט לא מבינים עניין
אני צוחק כמובן
אני צוחק כמובן
שטויות באתר מובילות לחסימה
כי דיקטטורה כאן
אתר של סאחים
באותו הנושא: