8 תשובות
בגלל שהאתר נחשב רציני
כי זה אתר מאוד רציני שאסור שיהיה בו שמחת חיים
תשאלי את זה בצור קשר, תקבלי תשובה .
כי יש נאמנים כחולים מניאקים
לפעמים פשוט כיף לעשות פה טרולים אבל נאמנים פשוט לא מבינים עניין
אני צוחק כמובן
שטויות באתר מובילות לחסימה
כי דיקטטורה כאן
אתר של סאחים