16 תשובות
למה שאני יפגע במקומו
לא, אם אני אפגע אז אני לא אוכל לראות אותו יותר אז מה זה שווה
ממש לא
שואל השאלה:
לא חולת נפש. בדרכ אנשים שהחיית מחמד שלהם הכי קרובה אליהם והחבר הכי טוב שלהם זה הוא היו מעדיפים ככה.
הם יצורים תמימים שלא מגיע להם להיפגע, הכלבה שלי נדרסה עכשיו והלוואי שהייתי במקומה.. לחלקנו יש מצפון ורגשות
לא חולת נפש. בדרכ אנשים שהחיית מחמד שלהם הכי קרובה אליהם והחבר הכי טוב שלהם זה הוא היו מעדיפים ככה.
הם יצורים תמימים שלא מגיע להם להיפגע, הכלבה שלי נדרסה עכשיו והלוואי שהייתי במקומה.. לחלקנו יש מצפון ורגשות
אנונימית
כן
כן אבל רק בזמן בית ספר כדי שאני יהיה בבית חולים להמון זמן במקום לבוא ללימודים
יש מצב התוכית בתמונת פרופיל שלי מתה לפני כמה ימים
לא,אין לי חיית מחמד:(
כן!!
ברור שכן! אני אעשה הכל בשביל טוי הכלב שלי. אני מעדיפה למות במקומו.
תלוי, נניח הכלבה שלי כבר מבוגרת ואין לה המון זמן אז לא, אבל אם היא הייתה צעירה יותר אז כן
ואוו אנשים פה חולי נפש
כן:(
החתול שלי הכי מושלם ביקום ואני לא אוכל לחיות בלעדיו
החתול שלי הכי מושלם ביקום ואני לא אוכל לחיות בלעדיו
לא
הייתי מוכנה להסתכן קרה שרצתי אחריו בין מכוניות נוסעות אבל החיים זה דבר יקר ועם כמה שאני אוהבת את הכלב שלי יש לי משפחה וחיים ארוכים לפני, ועם כל הכאב לכלב יש עוד כמה שנים בודדות,
אבל אני דואגת שלא תהיה סיטואציה שהוא חופשי בחוץ
הייתי מוכנה להסתכן קרה שרצתי אחריו בין מכוניות נוסעות אבל החיים זה דבר יקר ועם כמה שאני אוהבת את הכלב שלי יש לי משפחה וחיים ארוכים לפני, ועם כל הכאב לכלב יש עוד כמה שנים בודדות,
אבל אני דואגת שלא תהיה סיטואציה שהוא חופשי בחוץ
לא
אתם חולי נפש
אתם חולי נפש
באותו הנושא: