7 תשובות
אוךי זה סתם באג
יש לך גלאקסי?
אולי שמת פילטר או משהו
אז זה סתם באג אצלך. כי אם הם היו באיכות טובה לפני זה אז אין סיבה שזה יהפוך לככה. עזבי את
זה פשוט
לפעמים זה קורה לי גם ובאייפון לא
שואל השאלה:
מה פתאום רק אייפון^
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אחרים רןאים באיכות טובה או שגם לא?
אנונימית