5 תשובות
החל מט'.
אנונימי
שואל השאלה:
שיט
דווקא לכיתה שאני עולה אליה
אנונימי
אני למדתי בכיתה י'
אנונימי
רוב הכיתות מתחילים ללמוד נגזרות וחדו"א בכיתה י, ומסיימים את הנושא של חדו"א בכיתה יבב לפחות את החומר שמלמדים בתיכון, כל הנושא הרבה יותר רחב מאשר מלמדים בתיכון