4 תשובות
טבח דברים כאלה
אנונימי329
יואו זה כל כך לא נכון.
אין הרבה סיכון בתור תומך לחימה, זה תפקיד עורפי שמסייע לחיילים הקרביים בשדה הקרב
תומך לחימה זה סתם הגדרה לתפקיד ברמת פעילות א/א+.
גם משקית תש או משקית שלישות יכולה להיות תומכת לחימה. זה תלוי בתפקיד שלו אם הוא יהיה בסיכון.