תשובה אחת
הוא חמוד ממש. הנקודת מבט של הראל היא בגוף שלישי וזה היה לי טיפלה קשה אבל ספר נחמד אני אישית אוהבת את להתאהב ולהישאר בחיים של אלמוג ורותי.. מרגש הרבה יותר