7 תשובות
אוגוסט
אנונימית
תלוי בתפקיד
^^ממש לא, תלוי אם היא נשארה שנה או לא
אם תסיימי את כיתה יב' כשכבר הייתה לך יום הולדת 18 אז תאריך הגיוס הראשוני שלך כן יהיה אוגוסט.
אם תסיימי את כיתה יב' כשאת עוד לא בת 18 אז תוכלי להתגייס רק אחרי נובמבר(רק אחרי יופ ההולדת 18 שלך)
שואל השאלה:
^כן אני אסיים יב בת 18
אני כאילו מהגדולים בשכבה
אוף
אנונימית
^זה רק תאריך הגיוס הראשוני, הוא עוד בטח ישתנה, אני גם סיימתי יב' בן 18 ואני מתגייס בדצמבר
שואל השאלה:
אה אוקיי
לאן אתה מתגייס אם אפשר לשאול?
אנונימית
^עשיתי מיון המשך למפעיל מודיעין אלקטרוני ומפעיל לוחמה אלקטרונית בחיל האוויר, מחכה לתשובה סופית