9 תשובות
תדברי איתו על זה
שואל השאלה:
מה לרשום לו?
מה לרשום לו?
אנונימית
לדעתי את התחלת להרגיש אליו משהו רק בגלל שהוא אוהב אותך אבל זה שהוא אמר שהוא אוהב אותך אז זה לא חייב להיות בקטע מיני כזה כי מלא ידידים שלי פשוט אומרים שהם אוהבים אותי ואני לא לוקחת את זה כזה רחוק אבל אם אתם ידידים אז אולי יצא לכם מזה משהו טוב אז בהצלחה
שואל השאלה:
לא אני עוד דלוקה עליו מלא זמן תאמת
לא אני עוד דלוקה עליו מלא זמן תאמת
אנונימית
אם את באמת אוהבת אותו אז לדעתי קודם כל תפתחי את הפתיחות בניכם שתהפכו לחברים טובים ואז לזוג או משהו מעבר כי אז יהיה יותר קל
כן תנסו אולי יצא מיזה משהו
כן תדברו אולי תקחו את זה ברצינות
תדברו על זה ואולי יצא מזה משהו ממש נחמד
וואלה מזל טוב
באותו הנושא: