7 תשובות
בהצלחה!!!
די נו קטן עלייך ובהצלחה
אל תהיי לחוצה זה קל ממש קטן עלייךך
אין לך ממה זה ממש קל למי שלמד, בהצלחה
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
לנשום, לשמוע מוזיקה לפני, לאכול טוב בבוקר. והכי חשוב לזכור שאת מוכנה כי התכוננת ויהיה מעולה!
וגם אם לא זה לא סוף העולם!
בהצלחה!
וגם אם לא זה לא סוף העולם!
בהצלחה!
אין ממה להיות לחוצה,
את תעברי בסופו של דבר. את יכולה לקבוע תאוריות בלי הגבלה, גם יום אחרי יום.
את תעברי בסופו של דבר. את יכולה לקבוע תאוריות בלי הגבלה, גם יום אחרי יום.
באותו הנושא: