8 תשובות
שאלה טובה, התשובה הפשוטה היא, חרדים.
^^^אכן ... אבל הם טוענים שזה בגלל שהמדינה יהודית
הם שכחו שמדינה יהודית זה לא בהכרח מדינת הלכה. ומה שקורה היום זה כבר מדינת הלכה ומיום ליום זה הופך ליותר ויותר
כן גם אני לא מבינה
זה לא כפייה כי אני לא כופה עליהם שום דבר, אני לא כופה עליהם לעלות על הרכבת, או להסתכל עליה, או אפילו לחשוב עליה.
אם כבר הם כופים עליי, כי הם כופים עליי בהכרח לא לעלות עליה בשבת.
אנונימית
גם אני לא מבינה אתם שומרים שבת טל תעלו לרכבת מה כזה קשה?
כפייה דתית
שואל השאלה:
אה שכחתי ששאלתי בשבת בעצם זה לא יעזור לי פה
כי החילונים שבויים של האוכלוסיה החרדית.
כל דבר צריך להתחשב בהם .. שיתחשבו בנו
מסיבות דתיות הרבה לא רוצים ולכן מוחים