11 תשובות
שואל השאלה:
אז אני סתם ביישנית נכון?
זה לא יפגע בי בעתיד??
אז אני סתם ביישנית נכון?
זה לא יפגע בי בעתיד??
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו, אין לי בעיה להיפתח ולזרום אבל להגיע לרמה שאני פותחת שיחות ומדברת מלא אני צריכה קודם להכיר את הבן אדם ורק אז אוכל.
וגם, אני לא זו שאעשה את הצעד הראשון ואכיר אנשים חדשים, אני אחכה שיבואו לנסות להכיר אותי ואזרום עד שאפתח איתם.
זה בסדר נכון?
כאילו, אין לי בעיה להיפתח ולזרום אבל להגיע לרמה שאני פותחת שיחות ומדברת מלא אני צריכה קודם להכיר את הבן אדם ורק אז אוכל.
וגם, אני לא זו שאעשה את הצעד הראשון ואכיר אנשים חדשים, אני אחכה שיבואו לנסות להכיר אותי ואזרום עד שאפתח איתם.
זה בסדר נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן אתבייש עכשיו לבוא לסתם יציאה עם חברים אבל באים סתם דוגמא עוד 3 אנשים שלא מכירה.
פשוט אהיה שקטה וסגורה עד שאפתח איתם.
אבל מה שכן- לא אמנע מלבוא.
אני אבוא, אנסה להתגבר ואם לא הלך אז פעם הבאה אנסה שוב.
זה נורמאלי נכון?
אני כן אתבייש עכשיו לבוא לסתם יציאה עם חברים אבל באים סתם דוגמא עוד 3 אנשים שלא מכירה.
פשוט אהיה שקטה וסגורה עד שאפתח איתם.
אבל מה שכן- לא אמנע מלבוא.
אני אבוא, אנסה להתגבר ואם לא הלך אז פעם הבאה אנסה שוב.
זה נורמאלי נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
^^קשה לי, עברתי דברים שגרמו לי לשים מלא מלא קירות שאנשים שרוצים להכיר אותי צריכים לשבור אותם עד שאני ממש פתוחה וזורמת איתם.
זה יכול להועיל המון כי יהיה קשה לפגוע בי בזכות מה שעברתי
^^קשה לי, עברתי דברים שגרמו לי לשים מלא מלא קירות שאנשים שרוצים להכיר אותי צריכים לשבור אותם עד שאני ממש פתוחה וזורמת איתם.
זה יכול להועיל המון כי יהיה קשה לפגוע בי בזכות מה שעברתי
אנונימית
שואל השאלה:
אז אין לי חרדה חברתית נכון?
אז אין לי חרדה חברתית נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
^כולם? יש מלא אנשים שאין להם בעיה עם אנשים חדשים וממש פתוחים.
לא חושבת שזה כולם
^כולם? יש מלא אנשים שאין להם בעיה עם אנשים חדשים וממש פתוחים.
לא חושבת שזה כולם
אנונימית
שואל השאלה:
^^צודק, כנראה סתם הלחצתי את עצמי שאני מפתחת איזו חרדה
^^צודק, כנראה סתם הלחצתי את עצמי שאני מפתחת איזו חרדה
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני בסדר גמור וזה לא יפגע בי בעתיד או משהו כזה נכון?
אז אני בסדר גמור וזה לא יפגע בי בעתיד או משהו כזה נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
^תודה רבה רבה לך!!
עזרת לי מאוד❤
^תודה רבה רבה לך!!
עזרת לי מאוד❤
אנונימית
שואל השאלה:
^צודק:)
לא מתייאשת, החיים נהדרים כמו שהם ואני בטוחה שאם בורא עולם עשה לי את זה, זה מתוך דאגה שלא אפגע עוד.
^צודק:)
לא מתייאשת, החיים נהדרים כמו שהם ואני בטוחה שאם בורא עולם עשה לי את זה, זה מתוך דאגה שלא אפגע עוד.
אנונימית
שואל השאלה:
^מחזקת.
^מחזקת.
אנונימית
באותו הנושא: