15 תשובות
זה באמת צד רע מאוד.
לשניהם יש המון זכויות, אבל בקטע הזה הם היו ממש לא לעניין, רק בגלל שזה היה אונייה של היריבים הפוליטיים.
תמיד צריך להיזהר שלא להזיק לכולנו רק בגלל שמישהו או משהו נמצא בצד השני של הפוליטיקה. באמת חשוב, גם היום.
אתם טועים ומטעים הם ירו ראשונים בצהל כי דרשו מהם את הנשקים שכל הספינה ובנהרגו 19 אנשים בדיוק בגללם כמו שזה באשמת בן גוריון ורבין
כן זה מאוד שגוי תקרא על זה ותראה הם פתחו באש והם רק השיבו בגלל שהם רצו שהנשק ילך אליהם במקום אל צהל
עוד מקרה של האשמת הקורבן
היו נותנים לנשק הזה לעזור, היה כל כך פחות נפגעים מהתקפות הערבים במלחמת העצמאות.
זה היה מתואם עם ההגנה,
בגין דרש מחבריו שלא להשיב אש, והתותח הקדוש הוא הסמל הכי טמא של הפוליטיקה.
שואל השאלה:
אצל השמאל יש ידע אבל חוכמה בטוח לא
השמאל אכזרי
אנונימי
נתי בלי להעליב אתה טועה וההוכחה הפשוטה לזה היא ש3 חיילי צהל מתו איך זה קרה אם הם לא ירו?
וואו לא בקטע אבל אתם צריכים להבין שהדעות הפוליטיות של אדם לא אומרות כלום
"אצל השמאל יש ידע אבל חוכמה בטוח לא" חתיכת אידיוט
שואל השאלה:
"אצל השמאל יש ידע אבל חוכמה בטוח לא"
משפט אלמותי מוסתר על ידי השמאל וגם הימין חזק
יש לשמאל ידע איך לחסל את כולנו

פחדנים שלא מתעמתים עם האמת
אנונימי
זו דרך אחת לראות את המשפט אבל מה שהוא באמת זה משפט הסתה כדי לטעון ששמאל רע ימין טוב ויש לי שאלה עבורך אני משער שאתה ימני ואתה מאמין שהערכים של הימין עדיפים על אלו של השמאל אס אשמח לדעת האם לדעתך זו דעה או עובדה שהערכים שלהם עדיפים
שואל השאלה:
לך לישון
אנונימי
למה אתה לא עונה?
שואל השאלה:
כי אתה מבלבל את השכל וחצוף כמו ההורים שלך
אנונימי
ההורים שלי ימנים ביביסטים
שואל השאלה:
ההורים שלך במקרה רבין ובן גוריון?
אנונימי
אני חושב שאתה יודע את התשובה אבל אם אתה לא יודע אז לא רבין וגוריון לא ההורים שלי וכתבת אלף הודעות במקום לענות לי על השאלה
ברור שערוץ התעמולה יפיץ שקרים ושנאה