6 תשובות
לא
לא טעמתי
אבל קקאו זה טעים
אבל קקאו זה טעים
שמים את זה בשוקולד לרוב לא אוכלים את זה
סתם ככה בלי כלום זה מגעיל
לא
כן אבל אני שמה בקינוחים
באותו הנושא: