4 תשובות
זה ממש יפה עם שיער אסוף אם עושים את זה נכון ומדורג
עשיתי ומאוד אהבתי את הפוני בקוקו אפילו יותר מפזור
זה יפה יש לי פיני וילון ושיער חלק וזה ההחלטה הכי טובה שעשיתי לגביי השיער שלח
גם אני