9 תשובות
לא. זה סתם פרסומת.
לא
זה סתם לא באמת
שואל השאלה:
אה כבר נלחצתי. תודה לכולם
אה כבר נלחצתי. תודה לכולם
אנונימית
באייפון אין ווירוסים אין מה להלחץ
הם מנסים לפרוץ לך לטלפון. אם תתקיני את ה"אנטי וירוס" שלהם, יפרצו לך לטלפון. הם עושים בכיאילו וירוס כדי להלחיץ אותך כדי שתתקיני
^^^מה אתה טמבל?