9 תשובות
שואל השאלה:
לפחות הנפיחות בבטן או משהו?
לפחות הנפיחות בבטן או משהו?
אנונימית
וואי וואי איזו שאלה
נפיחות את יכולה להעלים גם בחצי שעה בלי להוריד קלוריה, זה לא מדד
גרעון קלורי = ירידה במשקל. (לרוב שומן, גם שריר ונוזלים)
קחי בחשבון שקילו של *שומן* שווה בערך 7700 קלוריות
ירידה במשקל זה תהליך ארוך לא תהליך של כמה ימים.
אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי
נפיחות את יכולה להעלים גם בחצי שעה בלי להוריד קלוריה, זה לא מדד
גרעון קלורי = ירידה במשקל. (לרוב שומן, גם שריר ונוזלים)
קחי בחשבון שקילו של *שומן* שווה בערך 7700 קלוריות
ירידה במשקל זה תהליך ארוך לא תהליך של כמה ימים.
אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי
שואל השאלה:
תודהה^
תודהה^
אנונימית
אבל שלא תקחי את זה בצורה לא נכונה
כתבתי שקילו של שומן זה 7700 קלוריות, מה שאומר שאם את רוצה לרדת קילו של שומן בחודש צריך להיות בגרעון קלורי יומי של 250+- קלוריות ביום (לפי 30 יום)
את רוצה לרדת 2 קילו אז גרעון של 500-+ וזה של שומן.
אל תשכחי שעם ה2 קילו שומן האלה את תרדי גם עוד מלא נוזלים שיורידו לך עוד מלא מהמשקל.
בכל מקרה 9 מתוך 10 מהאנשים שתשאלי יגידו לך שהגרעון הקלורי המקסימלי היומי זה של 500, אני גם ממליץ עד 500 כי זה גם הכי יציב, וככל שהגרעון יהיה יותר קטן ככה יהיה לך יותר קל להיות בגרעון ליותר זמן מבלי ליפול ולאכול מלא בלי שליטה.
כמו שאמרתי, אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי
כתבתי שקילו של שומן זה 7700 קלוריות, מה שאומר שאם את רוצה לרדת קילו של שומן בחודש צריך להיות בגרעון קלורי יומי של 250+- קלוריות ביום (לפי 30 יום)
את רוצה לרדת 2 קילו אז גרעון של 500-+ וזה של שומן.
אל תשכחי שעם ה2 קילו שומן האלה את תרדי גם עוד מלא נוזלים שיורידו לך עוד מלא מהמשקל.
בכל מקרה 9 מתוך 10 מהאנשים שתשאלי יגידו לך שהגרעון הקלורי המקסימלי היומי זה של 500, אני גם ממליץ עד 500 כי זה גם הכי יציב, וככל שהגרעון יהיה יותר קטן ככה יהיה לך יותר קל להיות בגרעון ליותר זמן מבלי ליפול ולאכול מלא בלי שליטה.
כמו שאמרתי, אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי
שואל השאלה:
וואו תודהה^
נגמרו לי הפרחים:(
וואו תודהה^
נגמרו לי הפרחים:(
אנונימית
לא נורא המערכת מחשיבה רק פרח אחד לכל שאלה
לא
בספק