5 תשובות
תוציאי את העגיל ותעשי חדש אחרי שיסתם, העגיל לא היה אמור ליפול לך בכלל
אין לי עגיל באף אז אין לי איך לעזור לך סליחה ,
אבל תרגישי טוב ותעדכני אם הגולה תעבור אם העגיל נופל רק תזכרי לחטא לפני שאת שמה באף שוב ;)
אבל תרגישי טוב ותעדכני אם הגולה תעבור אם העגיל נופל רק תזכרי לחטא לפני שאת שמה באף שוב ;)
תחטאי
תטפלי בו בעזרת מי מלח ומשחה נגד אינפקציה, תני לו להיסגר ואז מקסימום תחדשי אצל פירסר אחר
הייתה לי גולה כזאת גם בעגיל. תפסיקי להוציא את העגיל כי הוא יכול להיסגר לך על האינפקציה, קוראים לגולה שלך irritation bump וזה ממש נפוץ. תחטאי שלוש פעמים ביום עם מי מלח ותלכי לחנות פירסינגים מקצועית שיטפלו לך בזה, אל תלכי לחנות שעשו לך היא נשמעת לא מקצועית
אני ממליצה על המשחה סינטומיצין זאת משחת עיניים אבל כולם ממליצים עליה, מורחים בעזרת מקלון אוזניים שכבה דקה פעמיים ביום בוקר וערב וזה אמור לרדת לאט לאט
אני ממליצה על המשחה סינטומיצין זאת משחת עיניים אבל כולם ממליצים עליה, מורחים בעזרת מקלון אוזניים שכבה דקה פעמיים ביום בוקר וערב וזה אמור לרדת לאט לאט