5 תשובות
לדעתי כן
סתם כי אני אופטימית
סביר להניח שלא
אני לא חושב, וגם אם כן. אל תצפה לאולדסקול כמו appetite for destruction. הם זקנים והם לא יכולים לנגן ככה כבר. תצפה לסגנון כמו perhaps או משהו כזה. ואם כבר מדברים על זה, ראיתי במרץ' של הסינגל החדש שהוא בא עם the general. אז אם השיר יצא לסינגל למה אי אפשר לשמוע אותו?
שואל השאלה:
^מעניין באמת. יכול להיות שהם רוצים שתקנה את האופציה להאזין לשיר כרגע במקום להמתין חודשיים
^מעניין באמת. יכול להיות שהם רוצים שתקנה את האופציה להאזין לשיר כרגע במקום להמתין חודשיים
אנונימי
באותו הנושא: