12 תשובות
כאילו כדי לתמוך בלהטבים או משהו
29
ילדי סנטר
בתכלס זה כבר לא לשון פניה זה פשוט במקום דגל הגאווה
זה לשון פנייה... מה הבעיה?
היא/את והוא/אתה
שואל השאלה:
אבל אני יודעת אם זה גבר או אישה. זה די ברור מה הלשון פנייה נו בחייאת לא מדובר בטרנסגנדרים
אנונימית
כי זה טמטום
נו אם את כבר יודעת אז אל תתייחסי לזה
אנונימית
כןכן אבל יש כאלה שהם נגיד נקבה והיא רוצה שיקראו לה בתור "אתה"
שידעו מה הלשון פנייה שלהם
שידעו איך לפנות
כדי שידעו אם לפנות אליהם בלשון נקבה או זכר
לי אין היא/את הוא/אתה
לי יש הוא/היא
והסיבה היא כי זה הלשון פנייה שלי
אם היא/את זה הלשון פנייה שלהם, תכבדו