5 תשובות
זה כאילו כלום לא קרה
זה רק מאכל אחד אל תרגישי אשמה זה רק אוכל העיקר שאת נהנת ממנו
לא יהרוס לך כלום, מותר מדי פעם לחרוג וזה בכלל לא חריגה כזו גדולה, תמשיכי כרגיל
שואל השאלה:
אבל זה עוצר את הירידה
אנונימית
זה לא יכול להרוס לך