4 תשובות
יש אופק
בשילה יש לי שם חברות שממש מרוצות
אני אישית באגודה להתנדבות שהיא גם אחלה פשוט מהרכזת שלי ציפיתי ליותר, ומהאגודה בכלל
אבל הם סבבה
אני אישית באגודה להתנדבות שהיא גם אחלה פשוט מהרכזת שלי ציפיתי ליותר, ומהאגודה בכלל
אבל הם סבבה
עמינדב
אגודה להתנדבות
באותו הנושא: