10 תשובות
לא יכולים להתחתן?
לא יכולים להתחתן
זהו אין עוד
אי אפשר להתחתן
שואל השאלה:
יש עוד?
לא יכולים להתחתן, ובאופן כללי היחס אליהם במדינה הזו.
אנונימית
שהם לא יכולים להתחתן פה וזהו בתכלס
אבל גם שאנשים פה מתייחסים אליהם בצורה מגעילה
שואל השאלה:
תודה לכל העונים
היחס הכללי
זה שהומו זה קללה
ולא דבר רגיל
גם לסבית

שצוחקים עליהם
שאי אפשר להתחתן
אני חושבת שאמנם האפליות הגדולות הן באמת הקושי לאמץ וחוסר היכולת להתחתן.
אבל ממש אין להמעיט בחשיבות של הדברים האלה.
כשהממשלה אומרת שלהומואים ולסביות אסור להתחתן היא מגדירה אותםן כאזרחים סוג ב' מתחת לזוגות "טיפיקלים" של גבר ואישה.
דבר זה מהדהד בכל שאר המדינה וגורם ליחס האיום שהומואים לסביות וטרנסים חווים על בסיס יום יומי בכל אספקט של החיים שלהם פה, בין אם זה מקום העבודה,עם משפחה, או אפילו רק ללכת ברחוב.
חשוב שהממשלה תראה תמיכה בקבוצה חלשה בשביל לא לתת לגיטימציה לדעות חשוכות בקרב שאר העם