3 תשובות
וואי אני ממש מבינה אותך. יש לי גם ככ הרבה חלומות ודברים שאני רוצה להיות ולעשות.. נושא הביו כימיה זה אחד מהם, ואני לא יודעת כמה זה אפשרי בשבילי כי אני מרגישה שזה יהיה לי קשה מדי וגם אולי אני יאהב משהו אחר בכלל, בקיצור צריך לזכור שיש לנו זמן ולא צריך למהר. פשוט לזרום, אבל אם את אוהבת את זה וזה מעניין אותך תתחילי לעשות את התחקירים שלך שתדעי מה הכי מעניין אותך ומה את אוהבת
שואל השאלה:
זה פשוט, אני חושבת שאני אוהבת את זה אבל אני לא רוצה לאהוב את זה.
זה פשוט, אני חושבת שאני אוהבת את זה אבל אני לא רוצה לאהוב את זה.
מי אמר שזה לא משהו טוב? קודם כל, זה נושא נרחב. את יכולה לעשות תואר בביולוגיה, את יכולה לעשות תואר בהנדסה ביו-רפואית שמתעסק בליצור מכשור רפואי שעוזר לטפל במחלות, את יכולה ללמוד מדעי הרפואה או מדעי המוח שמתעסק בדברים האלה. לא הכול צריך להיות הייטק ועושר, וזה לא שבתחום מעניין אותך אין כסף.
מעבר לזה, יש לך עוד זמן להחליט, אין סיבה שתהיי סגורה על עצמך מעכשיו
מעבר לזה, יש לך עוד זמן להחליט, אין סיבה שתהיי סגורה על עצמך מעכשיו
באותו הנושא: