9 תשובות
אני
וזה בסדר כל עוד הוא כן קצת נפגש לפעמים
שואל השאלה:
^לא לפעמים ... בכלל לא
אנונימית
אז זה קריפי ושילך לטיפול אומנותי באומנות, זה עזר לי
שואל השאלה:
^קריפי ?
אנונימית
כן
כי בן אדם הוא יצור חברותי
שואל השאלה:
^הבן אדם חברותי וזה אבל פשוט לא נפגש עם אנשים
אנונימית
מתבודד
או אוהב את השקט שלו
שהוא עם ביטחון עצמי נמוך
שהוא ביישן