9 תשובות
אני
וזה בסדר כל עוד הוא כן קצת נפגש לפעמים
וזה בסדר כל עוד הוא כן קצת נפגש לפעמים
שואל השאלה:
^לא לפעמים ... בכלל לא
^לא לפעמים ... בכלל לא
אנונימית
אז זה קריפי ושילך לטיפול אומנותי באומנות, זה עזר לי
שואל השאלה:
^קריפי ?
^קריפי ?
אנונימית
כן
כי בן אדם הוא יצור חברותי
כי בן אדם הוא יצור חברותי
שואל השאלה:
^הבן אדם חברותי וזה אבל פשוט לא נפגש עם אנשים
^הבן אדם חברותי וזה אבל פשוט לא נפגש עם אנשים
אנונימית
מתבודד
או אוהב את השקט שלו
או אוהב את השקט שלו
שהוא עם ביטחון עצמי נמוך
שהוא ביישן
באותו הנושא: