4 תשובות
שהשם כבר לא אוהב אותך3>
בעיקר בקיץ תשתדל לא להישרף באיזור הזה של העור
וזהו שאר הדברים המקעקע יגיד
וזהו שאר הדברים המקעקע יגיד
תבחר משהו יפה שלא תתחרט בהמשך
שחיים פעם אחת, ואם לא אוהבים תמיד אפשר לעשןת לייזר (בתור אחת שעושה גם). אם אתה לא בטוח 100% נכון לעכשיו אז לא לעשות. מה שיהיה בעתיד יהיה. אסור ללכת איתו לים, בריכה, להיחשף לשמש. אז ממליצה אחרי החגים שלא ימנע ממך דברים. זה לא כואב כמו שעושים את זה, אולי יותר מציק. הרעש בהתחלה מעצבן אבל מתרגלים. תקנה משחה בסופר פארם כבר מראש, בפנטן. זה מגרד תתכונן לזה, ומתקלף. אבל אחרי שבועיים שלוש אתה מבסוט.
באותו הנושא: