9 תשובות
סתם לידע כללי, לא יודע למה יש לי את זה במוח

בשנות ה70 אם אני לא טןעה בישראל עולה רוסי שלא עבר טסט נכנס למשרד של הטסטרים, ירה ב2 טסטרים ורצח אותם, רצח שוטר שבא לאיזור ורצח עוד בן אדם

בגלל זה מחכים 4 שעות לטסט להנציח את ארבעת האנשים שרצח אותם, פעם קיבלו תשובה במקום

ובגלל זה רוצים שהתלמיד שעשה טסט יהיה רחוק מהטסטר ושיעבור זמן כדי שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם
שואל השאלה:
שמעתי על הסיפור לא ידעתי שזאת הסיבה וואלה מגניב
אנונימית
יאא אשכרה לא ידעתי שזה הסיבה
חייבת להגיד שזה קטלני
לי המורה שלי אמרה שזה פשוט הזמן שלוקח לכל המערכות להתעדכן חח
לא זה חרטא
הטסטר במקום יודע אם עברת או לא
חחח כן אני יודעת, לי הוא אמר שעברתי בסוף הטסט
כן גם לי הוא אמר
מקווה שתקבלי מהר ושעברת
6 וחצי,
4 שעות המתנה
בדקות הקרובות כנראה
בדרכ מקבלים אחרי 4 שעות