4 תשובות
רגיל מה הבעיה חלק ישנים
נורמלי גם לי זה קורה אני עייפה והולכת לישון ואני לא בודקת את ההודעות לפני
לכתוב כרגיל, יכול להיות שהיא ישנה
תכתוב רגיל, אל תייחס לזה חשיבות בכלל.