6 תשובות
15.5 וזה היה לחודש
אהבה הגיעה ב16.5 כזה
אהבה הגיעה ב16.5 כזה
20 ומתחרטת על זה
בת 20, עדיין לא הייתי בזוגיות
הכל טוב אצלך, אל תדאגי❤
הכל טוב אצלך, אל תדאגי❤
אנונימית
את יכולה להתחיל עם בנים במציאות, להכיר בנים באפליקציות. יש כל מיני אפשרויות, ומשהו בך כן טוב!!!!!!
17
באותו הנושא: